♥ Mój TBR na wakacje ♥

Udostępnij ten post


 
Cześć, dzisiaj przychodzę do was z dosyć lekkim postem, w którym przedstawię wam mój TBR na wakacje. Zapraszam na niego serdecznie i życzę wam miłego czytania   :D      


Królowa Cieni

Dziedzictwo ognia czytałam w listopadzie, a ja po prostu umieram z ciekawości co dalej z Caeleną, Chaolem, Dorianem i Rowanem. Po za tym wyszedł już piąty tom i to dosyć dawno. Więc chyba najwyższy czas nadrobić tę serię.



Zabójczyni

Jeśli chcę sięgnąć po Królową Cieni, wypadałoby również przedtem przeczytać nowelki. Słyszałam, że nie są one jakieś wybitne, pomimo tego sadzę, że powinnam sięgnąć po uzupełnienie serii które stworzyła dla nas Pani Maas.



Dwór Cierni i Róż


Ta książka, stoi na mojej półce od ponad roku. Cały czas wmawiałam sobie, że przeczytam ją po Szklanym Tronie, potem zaczęłam mówić, że przeczytam ją jak wyjdzie drugi tom tej serii, a jeszcze później, że przeczytam ją po Dziedzictwie Ognia. Tym razem już mówię sobie dosyć. O tej serii jest głośno, że wielką szkodą byłoby samej się nie przekonać, o co z tymi ohhami i ahhami chodzi :D



Zakon mimów


Po Czasie Żniw Samanthy Shannon miałam i mam potrzebę przeczytania kontynuacji. Niestety nie mam dalszych tomów na półce, a kolejne zamówienie zrobię pod koniec czerwca. Postanowiłam więc, że dodam te książkę do swojego wakacyjnego TBR.



Pieśń Jutra


Sądzę, że po Zakonie Mimów będę w takim samym stanie jak po Czasie Żniw, dlatego dla bezpieczeństwa opatrzę się w trzeci tom, którego prawie, że na pewno pochłonę od razu po drugim tomie w wakacje.



Wiatrodziej


Pomimo tego, że Prawdodziejka średnio mi się podobała, jestem bardzo ciekawa dalszych losów Safi, Iseult, Aeduana i Merika.





Endgame. Wezwanie


Książka ta również stoi na półce bardzo długo. I pomimo tego, że nic o niej nie wiem, mam zamiar się za nią zabrać jeszcze w te wakacje :D



Harry Potter i Czara Ognia


Może i za to mi się mocno dostanie, może i nie, ale tak to prawda. Nie przeczytałam jeszcze wszystkich tomów Harrego. Zaczęłam go dopiero czytać bodajże w październiku zeszłego roku i powiem wam, że zakochałam się w tej serii. W związku z czym, staram się ją czytać jak najwolniej się da. Niestety stęskniłam się za tym światem pełnym magii, wskutek czego, postanawiam zabrać się za tę książkę w jakiś upalny letni dzień ;)



Miasto Popiołów i Miasto Szkła

Miasto Kości czytałam pod koniec grudnia. Przez to zakończenie byłam tak zniechęcona do kontynuacji tej serii, że to aż straszne :’D Na szczęście natchnęłam się na miły spoiler. Tak, spoiler zachęcił mnie do przeczytania dalszych tomów, uwierzcie, nie musicie iść do okulisty po nowe okulary :D



Buntowniczka z Pustyni

Jednym z powodów, przez które chcę sięgnąć po tę książkę, jest masa pozytywnych opinii o niej, nie zdarzyło mi się jeszcze, bym natknęła się na jakąś negatywną recenzje. Kolejnym powodem, jest cudna okładka, która codziennie patrzy na mnie z półki, abym wreszcie przeczytała zawartość, oraz zbliżająca się wielkimi krokami premiera kolejnej części, która uwaga odbędzie się już 5 lipca ;)



Gus

Promyczek bardzo mi się podobał (jeżeli chcecie znać moją pełną opinie, zapraszam do recenzji) więc czemu nie zabrać się za Gusa jeszcze w te wakacje? ;)



Zaginięcie i Rewizja

Remigiusz Mróz ma tyle wspaniałych książek, które na mnie gdzieś tam czekają, a ja mam tak mało czasu, zatem w te wakacje nie tylko sięgnę po dalsze części Kasacji, ale również i po jakieś inne książki autorstwa Pana Mroza.









  Więc oto książki, które mam zamiar przeczytać przez te 2 najbliższe miesiące. Oczywiście nie ograniczam się tylko do wymienionych powyżej tytułów, bo jak mogliście zauważyć, jest ich tylko 12! Będę czytać dużo książek z bibliotek publicznych (no bo moja nazwa się musiała skądś wziąć :’D) oraz do mojej biblioteczki będą dochodzić różne nowości książkowe ;) Moim celem na nadchodzące lato 2017, jest przeczytanie 25 książek. Życzcie mi powodzenia!

A wy co mi polecicie z tej listy?
Jakie macie plany czytelnicze na te wakacje?
Piszcie, piszcie. Jestem bardzo ciekawa waszych odpowiedzi :)

24 komentarze :

  1. Ambitne plany ❤ ale ja właśnie tez Dwory chcę nadrobić i Mroza 👌 zobaczymy jak to wyjdzie. Ale za twoje oczywiście trzymam kciuki 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam zamiar czytać przez wakacje Buntowniczke z pustyni i królową cieni😄 a no i czytaj zaginięcie💞 a dworów nie lubię więc wiesz 😂 super książki! I super post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😁 Co do dworów to spotkałam się z paroma negatywnymi opiniami, ale kto wie, może będę należeć do tej grupy szczęśliwców którym ta ksksiążka się podoba? 😊

      Usuń
  3. Ajj ten GUS 😍 będziemy czytać 😍
    Powodzenia Słońce 👌

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę tyle świetnych książek i autorów! Mróz, Sarah J. Maas, Harry Potter, Dary Anioła i Endgame. Ja również większość z tych książek lub książek tych autorów mam zamiar przeczytać w wakacje. Masło maślane, ale mam nadzieję, że wiesz o co chodzi :D

    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tak :) Wakacje muszą być udane, zwłaszcza jeśli chodzi o tę część czytelniczą, dlatego musiałam wybrać jak najwięcej dobrych autorów ;D

      Usuń
  5. Trochę z tych książek przeczytałam i z pewnością polecam ci Dwór Cierni i Róż i Gusa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz, nie mam wątpliwości za co się na sam początek zabrać 😀

      Usuń
  6. Życzę Ci wytrwałości w tych planach! 😂
    Ja też nie przeczytałam jeszcze Harrego i Czary Ognia, ale też planuję to nadrobić w te wakacje! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Co do Harrego, to cieszę się, że jednak nie jestem sama 😂❤

      Usuń
  7. Sięgam po trochę bardziej kobiecą literaturę ale cala seria HP juz dawno za mna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami też sięgam po literaturę kobiecą, jednak zawsze kończy się na tym, że wole siedzieć w klimatach fantastyki lub jakiegoś mocnego thrillera 😊

      Usuń
  8. Na twórczości pani Maas się zawiodłam, ale reszta z Twoich czytelniczych planów pokrywa się z moimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Maas nie zawiodła mnie jeśli chodzi o Szklany Tron. Mam nadzieję, że z Dwórami będzie tak samo.

      Usuń
  9. Większość tych książek czytałam i większość Ci polecam. Nie wiem jak z Remigiuszem Mrozem, bo nie mam obecnie pieniędzy na jego książki, ale chętnie kiedyś po nię sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę 😀 bo nie ma nic lepszego, niż wakacje z dobrymi książkami 😉

      Usuń
  10. Żadnej z wymienionych przez Ciebie książek nie czytałam, ale wszystkie mam w planach. Mroza czytałam jedynie Kasacje i według mnie była średnia :( Mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać wszystkie te powieści, a nawet i jeszcze więcej :)
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej :)
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak na prawdę wszystkie te książki, które chcesz przeczytać to ja też chce przeczytać, jestem bardzo ciekawa jak nam to wszystko pójdzie, ja się boję, że nie starczy mi czasu a to jest najgorsze co może być. Pozdrawiam i zapraszam do siebie nowy post: http://gosiaandbook.blogspot.com/2017/06/wywiad-z-mrswierzbicka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja boje się, że większość tych książek nie zdążę kupić haha :D

      Usuń
  12. Nie ma to jak Maas ;) Ja planuję "Imperium burz" na lipiec :) "Pieść jutra" oraz "Buntowniczkę z pustyni" też muszę przeczytać, ale na razie czekają w kolejce.
    Ja zbyt dużych planów nie mam, bo nie mam wakacji :/ Po skończeniu "Ostrza zdrajcy" Castella na pewno sięgnę po wspomnianą Maas, "Miasto schodów" Bennetta oraz "Kości skryby" Sandersona :)
    Pozdrawiam i życzę zaczytanych wakacji ;)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń