Podsumowanie maja

Udostępnij ten post


   Maj miał być ambitnym miesiącem, jeśli chodzi o czytanie, jednak pomimo wielu starań, udało mi się przeczytać tylko 4 książki.
Zadowolona z siebie może i nie jestem, ale mogło  być gorzej. Ten miesiąc był bardzo zróżnicowany jeśli chodzi o książki. Postaram się krótko i zwięźle wam o nich opowiedzieć.

  Pierwszą książką, którą przeczytałam w tym miesiącu, była „Rozkaz Zagłady” Jamesa Dashnera, czyli prequel do serii „Więzień Labiryntu”. W swoje łapki dostałam coś zupełnie innego, niż się na początku spodziewałam. Książka nie opowiada o losach Thomasa czy Theresy, lecz o zupełnie innej grupce nastolatków, żyjących przed powstaniem DRESZCZU. O ile pierwszy i drugi tom średnio mi się podobały to „Rozkaz Zagłady” był bardzo ciekawy i wciągający. Jeśli Dashner, z każdą kolejną książką, będzie pisał coraz lepiej, mogę naprawdę polubić jego twórczość ;) A jak na razie, książka otrzymuje ode mnie 3,5 gwiazdki.
★★★,5

  Drugą książką, przeze mnie przeczytaną w maju jest „Promyczek” Kim Holden. Książka jest świetna! Na początku, jest ona bardzo wesoła, jednak potem przeistacza się w prawdziwy wyciskacz łez, co prawda w moim przypadku, wiele ich nie było, co nie oznacza, że u was ich nie będzie. Zdecydowanie trafia na listę moich ulubionych książek. Jeśli chcecie się więcej o tym tytule dowiedzieć, serdecznie zapraszam na recenzje. Ode mnie dostaje bardzo mocne  4/5.

★★★★

  Kolejna pozycja to „Prawdodziejka” Susan Dennard. Książka opowiada przede wszystkim o przyjaźni, rozgrywającej się na tle, fantastycznego świata czarodziejów. Książka pomimo wielu zalet, lekko mnie zawiodła, po więcej również zapraszam na recenzje. Ocena: 3/5.

★★★

  I ostatnią książką tego miesiąca, jest oczywiście „Wyścig Śmierci” Maggie Stiefvater, który bardzo mi się spodobał. Jest to rozgrywająca się na wyspie, klimatyczna i lekka historia, przy której możemy przyjemnie spędzić czas. Jak wspomniałam w recenzji, do której z resztą was zapraszam, o ile „Król Kruków” mnie zawiódł, to ta pozycja była strzałem w dziesiątkę ^^ Dlatego książka otrzymała 4 gwiazdki :)

★★★★


Więc o to tytuły, po które sięgnęłam w ubiegłym miesiącu.
A wy ile przeczytaliście w Maju?
Pochwalcie się w komentarzu ;)

12 komentarzy :

  1. Swietnie Kochana! 👌💗
    Ja w Maju przeczytałam tylko 7 książek 😭 Oby w czerwcu było więcej 💪

    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby :D Jednak 7 książek wbrew pozorom to nie tak mało ;)

      Usuń
  2. Moje zdobycze majowe juz znasz 🙈 ha ale 4ksiazki to jest dobry wynik! Serio 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Cztery książki do dobry wynik! Ja pochwalić się nie mogę, bo w maju przeczytałam książkę i pół, ale kupiłam aż dwanaście! Sesja mi czytać nie pozwala, jakoś nie umiem pogodzić tego z nauką :c.

    http://pattzy-reads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pocieszenie, mogę powiedzieć, że wakacje są coraz bliżej ;) A z wakacjami przyjdzie masa czasu na czytanie ^^

      Usuń
  4. Szkoda że nie trafilas w tym miesiącu na coś na tyle dobrego zeby dac jej 5🌟😢 ale może w czerwcu się uda! Ja czytalam całą trylogię więźnia ale chyba nie będę sięgać po prequel bo ich nie lubię 😂 za to chcialabym przeczytać Prawdodziejke bo Kamil z booksunset mi kazał haha 😂 ja przeczytałam 3 książki ale jedna z nich była dość gruba więc w sumie może dlatego tak mało przeczytałam.
    Buziaki,
    czytane-przy-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się, 4 książki to też dobry wynik :D Gratuluję ;)

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w maju skończyłam może jedną książke. Miałam straszny zastój czytelniczy:( Jednak teraz we wakacje planuje to odrobić 😂

    OdpowiedzUsuń