Polscy Autorzy Book Tag

Udostępnij ten post


  Dzisiaj witam was tym postem, czyli tagiem. Do niego, nominowała mnie kochana Ola z Czytane Przy Herbacie do której radzę wam zajrzeć ;) Miłego czytania!
                                                
Remigiusz Mróz – książka, od której nie można się oderwać.

Jedną z takich książek jest zdecydowanie „Szklany Tron” Sary J. Maas. Początek pierwszego tomu bardzo mnie nudził, gdy jednak przekroczyłam 150 stronę, akcja zaczęła się tak błyskawicznie rozkręcać, że nie mogłam nawet na sekundkę oderwać wzroku od książki.


Katarzyna Berenika Miszczuk – oryginalna fantastyczna książka.

Do tego punktu wybrałam „Wyścig Śmierci” Maggie Stiefvater. Wydaje mi się, że ten tytuł pasuje tutaj idealnie. Wyspa i mięsożerne, niebezpieczne konie, jeszcze czegoś takiego nie czytałam. Jest tyle książek z tego samego gatunku na świecie, że ciężko uzyskać coś niespotykanego, a tu niespodzianka. Maggie Stiefvater się udało!


Justyna Drzewicka – młodzieżowa książka pełna przygody.

Taką książką, a nawet serią jest „Percy Jackson” Ricka Riordana. Bohaterowie cały czas się przemieszczają, doświadczając różne przygody związane z misją, którą muszą wypełnić. Od siebie chciałabym dodać, że seria jest świetna i polecam ją każdemu :)


Henryk Sienkiewicz – książka bardzo trudna albo nudna, którą ciężko się czytało.

Tu znów pojawi się książka autorstwa Maggie Stiefvater „Król Kruków”. Tę pozycje męczyłam baardzo długo. Zawsze odkładałam ją na miejsce mówiąc, że potem ją przeczytam i tak w kółko. W końcu skończyło się na tym, że czytałam ją 5 miesięcy dochodząc do wniosku, że nie rozumiem fenomenu tej książki. Ale jak to się mówi, o gustach się nie dyskutuje ;)


Anna Litwinek – książka z ciekawą kobiecą bohaterką.

Do tego punktu wybrałam Kate z „Promyczka” oraz Chyłke z „Kasacji” którą właśnie czytam :) Obie postacie są naprawdę ciekawe. Kate jest pozytywna i wesoła, że aż momentami to się udziela, a Chyłka to twarda kobietka z humorem.


Małgorzata Łatko – książka, która do ciebie przemówiła.

Ciężko mi było podać jeden tytuł, dlatego podam cztery :’D
„Marina” – Carlos Ruiz Zafon
„Siedem minut po północy” – Patrick Ness
„Światło którego nie widać” – Anthony Doerr
„Niebo jest wszędzie” – Jendy Nelson
Każda z książek wymienionych powyżej ma coś w sobie, dlatego polecam wam je całym serduszkiem


  Tag został stworzony przez Nikole z Jestem NaTak, do której serdecznie zapraszam. A teraz dochodzimy do tego momentu gdzie ja będę nominować trzy osoby.

Więc do zrobienia tego tagu zapraszam:

Natalie z Lajla Books

Wiktorie z Tori Czyta


Kingę z Bookwormpl



  Mam nadzieje że dzisiejszy post wam się spodobał. Niedługo pojawi się recenzja „Czasu Żniw” Samanthy Shannon, a na razie czekam na wasze komentarze, z radością poczytam :D

6 komentarzy :

  1. Ale ciekawy tag. Jeśli ktoś mnie do niego nominuje to na pewno go wykonam haha

    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha chyba naprawdę nie sięgnę po króla krukow, zbyt wiele ludzi mi go obrzydziło 😂 napisałaś że siedem minut po północy, chwyciło Cię za serduszko, mnie nie koniecznie ale jestem ciekawa "Światło którego nie widać" które stoi na półce i czeka😂 super wykonanie tagu, cieszę się ze odpowiedzialas.
    Buziaki💞
    czytane-przy-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Król kruków okropnie mi się dłużył... Nie polecam tej serii :/ Według mnie to była tylko strata czasu.

      Usuń
  3. Ciekawy tag i świetne odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń