Post informacyjny

Udostępnij ten post

Cześć! Dziś post zbaczający z tematu książek.
Ponieważ ostatnio wpadłam na parę pomysłów dotyczących mojego bloga, postanowiłam, że ogłoszę tutaj następujące zmiany. Nie jest to tam jakaś rewolucja, po prostu kilka pomysłów, które chcę wdrożyć w życie swojego bloga. Czy to wyjdzie? Nie mam pojęcia. Zacznijmy od spraw typowo technicznych.

Od teraz posty zamiast pojawiać się w czwartki i niedziele, będą się pojawiać w czwartki i poniedziałki. Pomyślicie – Dlaczego? Jaką ci robi różnice jeden dzień? Prawie żadną, jednak nie zawsze mam dla was przygotowane posty na niedziele, a tego dnia nie mam czasu pisać. Cenie sobie punktualność i systematyczność, dlatego postanowiłam po prostu „przesunąć dzień”.

Kolejna sprawa – będę aktywna na stronie na Facebooku. Jeżeli natknę się na jakieś fajne książkowe memy czy gify, będę się tam nimi dzielić z wami. Będę tam was powiadamiać o nowych postach na blogu, zapowiedziach itp. Mogą się tam pojawiać też inne rzeczy – nie zawsze związane z książkami.

Jeżeli będę mieć dla was jakąś informację/wiadomość to będzie się ona pojawiać w prawym dolnym rogu. Więc jeżeli zauważycie, że np. nie dodaję przez jakiś czas postów, wyjaśnienia będziecie mogli prawdopodobnie znaleźć na dole.

Możliwe, że zaczną się pojawiać posty związane z filmami i serialami, ale nad tym dopiero pracuję. Nie będą się one pojawiać zbyt często – po prostu raz na jakiś czas.
Coraz częściej do kin wkraczają przeróżne ekranizacje książek, dlatego chciałabym móc je tutaj porównywać do ich pierwowzorów lub po prostu napisać krótką opinię o danym filmie.

I w sumie… to tyle :D Nic wielkiego. Przy okazji chciałam was zaprosić na bloga Kasi z niekulturalnie.pl (link), gdzie tydzień temu pojawiła się tam moja recenzja książki Nory Roberts „Przed zmierzchem”. Będzie mi miło, jeżeli zostawicie tam po sobie ślad. Każdy komentarz czytam! Jak już jesteśmy przy komentarzach, to napiszcie mi tutaj poniżej, jakie posty chcielibyście u mnie zobaczyć :)

8 komentarzy :

  1. Fajny pomysł na małe zmiany, które na pewno wniosą jakąś świeżość na blogu. Od czasu do czasu zdecydowanie jest to potrzebne! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    https://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią poczytałabym też coś o serialach i filmach, gdy jest to moja druga miłość zaraz po książkach :)
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jestem jedyną osobą, która nie ma facebooka (i wszyscy mi to wytykają, np. na wczorajszym live'ie na instagramie była cała dyskusja, ale ja twardo upieram się, że nie chcę mieć). A co do zmian, to takie małe rewolucje są nam potrzebne, żeby się rozwijać, więc fajnie, że napisałaś o tym co planujesz.
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facebook ma swoje wady i zalety, osobiście wystarcza mi messenger.

      Pozdrawiam ♥

      Usuń