Nowe książki!│BOOKHAUL + UNBOXING

Udostępnij ten post

Cześć! Z okazji, że zamówiłam książki na Nieprzeczytane.pl, postanowiłam dla was przygotować unboxing i bookhaul w jednym. Jednak muszę wam się przyznać, że za pisanie tego posta, zabrałam się dopiero po miesiącu od dotarcia paczki. Myślę jednak, że to nic nie szkodzi, bo przecież filmik, jak i książki nadal mam (nie licząc tych, które nie były przeznaczone dla mnie). Jeżeli chodzi o te bardziej "unboxingową" część, to była ona nagrywana na szybko, dlatego wybaczcie, że pod koniec słabo widać książki. Przepraszam was również za jakość, ale musiałam zmniejszyć rozmiar pliku, inaczej nie mogłabym umieścić filmiku.
Książki zamówiłam pod koniec marca i dotarły zgodnie z zaplanowanym terminem. Zamówiłam dziesięć książek w tym dwie, które nie kupiłam dla siebie.
Bardzo długo planowałam to zamówienie, dlatego, gdy paczka dotarła i podekscytowana skończyłam nagrywać, cieszyłam się na samą myśl, że mogłam oddać się przeglądaniu i podziwianiu moich nowych zdobyczy. 

Jak już pewnie zdążyliście dostrzec, dokupiłam brakujące mi części "Szklanego tronu". Minął już ponad rok, od kiedy skończyłam czytać trzeci tom, lecz niestety długo nie mogłam się zdobyć na kontynuowanie mojej ukochanej serii. Nadal ubolewałam nad wydarzeniami z "Korony w mroku". Tak było do czasu, gdy Wydawnictwo Uroboros ogłosiło datę premiery polskiego wydania "Tower of Dawn". Wtedy już wiedziałam, że najwyższy czas, poznać dalsze losy Aelin, Chaola, Doriana i Rowana.

Kolejny tytuł to również kontynuacja serii. Zamówiłam „Dar Julii” Tahereh Mafii, ponieważ już od dawna mam za sobą drugi tom, więc myślę, że i tę trylogię najwyższa pora zakończyć.

Od kiedy na rynek wyszła książka „To, co zostawiła” pozycja ta ciągle siedziała mi gdzieś z tyłu głowy, dlatego nie mogłam się powstrzymać, od dodania jej do koszyka i zamówienia jej wraz z resztą cudownych książek.
No bo jak już coś robimy to porządnie, prawda?

Zamówiłam również dwie książki Neila Gaimana w tym wspaniałym nowym wydaniu. Od dłuższego czasu chciałam rozpocząć przygodę z tym autorem. Zdecydowałam się na „Księgę cmentarną” wraz z „Gwiezdnym pyłem”. Zaczarowały mnie opisy tych powieści, które zapowiadają się naprawdę świetnie.

W moim koszyku nie mogło też zabraknąć mojej ukochanej „Anii z Zielonego Wzgórza”. W domu miałam trzy części tej serii, jednak były one dosyć zniszczone, dlatego też postanowiłam zainwestować w zupełnie nowe, przeurocze wydanie od Bellony, w którym znajdują się wszystkie tomy, nie licząc dodatków.

Ostatnie dwie książki to „Silver. Trzecia księga snów” oraz „Harry Potter i więzień Azkabanu”, które były przeznaczone dla moich koleżanek, na prezent urodzinowy (co prawda trochę spóźniony).

Po raz kolejny jestem bardzo zadowolona z realizacji zamówienia w księgarni Nieprzeczytane.pl i na pewno jeszcze nie raz będę się od nich zaopatrywać w książki. Wy macie jakieś ulubione księgarnie? Zamawialiście coś ostatnio? A może czytaliście coś z powyższego stosika? Napiszcie koniecznie :)

4 komentarze :

  1. Woooow, oddaj trochę tych książek, haha. Ja bym teraz sobie jakieś kupiła, ciągnie mnie strasznie, ale czekam do targów. :)
    pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na targach najfajniej się kupuje książki, więc musisz być silna :D

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Piękne jest to wydanie "Ani z Zielonego Wzgórza" ❤
    Ja zastanawiam się czy czytać "Wieże świtu", bo muszę przyznać, że troszkę mi się nie chcę. Lubię tę serię, ale to, co działo się z Chaolem średnio mnie interesuje. Pewnie i tak w końcu przeczytam, bo boję się luk w fabule. Ale cóż... nie palę się do tego ;)
    A stosik cudny - tylko pozazdrościć!
    Pozdrawiam! :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam Chaola, więc wiadomo, że dla mnie ta książka to absolutny must read :D

      Pozdrawiam ♥

      Usuń