#2 Co czytałam ostatnio?│PODSUMOWANIE MARCA

Udostępnij ten post


Marzec już za nami, dlatego najwyższy czas na jego podsumowanie. Miesiąc ten był dosyć zróżnicowany pod względem gatunków książek. W moje ręce trafiły kryminały (powiedzmy), romanse, powieści obyczajowe, książki dla młodzieży oraz fantastyka.



Jedna z pierwszych pozycji, to „Przed Zmierzchem” Nory Roberts. Znaczną jej część przeczytałam w lutym, jednak wiała od niej taka nuda, że udało mi się ją skończyć dopiero w marcu. Nie wydaję mi się, żeby ta książka była do końca kryminałem. Osobiście nazwałabym to historią, o ludziach żyjących na ranczu i ich miłosnych perypetiach z wątkiem mordercy w tle. Jeszcze raz zapraszam was do opinii, którą znajdziecie u Kasi z niekulturalnie.pl, z którą miałam okazje współpracować.

Z okazji, że w minionym miesiącu miał wyjść kolejny zbiór reportaży Justyny Kopińskiej, postanowiłam się zabrać za jej poprzednią książkę – „Polska odwraca oczy”. Długo się zbierałam do tego, by ten tytuł przeczytać. Więc w końcu zdobyłam e-booka i zaczęłam go czytać na tablecie, a dokończyłam na czytniku, którego kupiłam trochę później (Jeżeli chcecie jakiś króciutki post o czytniku, to piszcie). Większość reportaży była szokująca i powodowała wręcz przerażenie tym co się tam działo.

Przeczytałam również „Dziesięć tysięcy słońc nad tobą”, czyli drugi tom „Tysiąc odłamków ciebie”. O ile poprzednią częścią się zawiodłam, to ta okazała się miłym zaskoczeniem.
„Ostatni raz, gdy rozmawialiśmy” to kolejna pozycja, która nie do końca okazała się kryminałem, gdyż oprawca zostaje złapany bardzo szybko. Powieść ta porusza przeróżne tematy, takie jak przemoc rodzinna, depresja, wpadanie w złe towarzystwo itp.
„Mój pierwszy bal” to zbiór opowiadań napisany przez wielu znanych autorów, między innymi przez Johna Greena czy E. Lochart. Każde opowiadanie jest inne, jednak wszystkie mają wspólną tematykę – bal maturalny. Poszczególne powiadania podobały mi się bardziej, inne mniej, a jeszcze inny były mi całkiem obojętne.
Zabrałam się też za „Dziesięć poniżej zera” co, jak się okazało, za jedną z lepszych książek marca. O ile część tej powieści wydawała mi się zwyczajna, to później okazało się, że to piękna i poruszająca historia.
W marcu przeczytałam „Pierwszy róg” Richada Schwartza. Bardzo dobra książka w swym gatunku. Więcej o niej powiem niebawem.

Niedługo pojawi się również recenzja „Powiedz wreszcie prawdę” od wydawnictwa Jaguar, czyli ostatniej przeze mnie przeczytanej w marcu powieści.

Więc, jak sami mogliście już zauważyć, przeczytałam osiem książek. Po raz kolejny jestem całkiem zadowolona ze swojego wyniku. Dopóki nie sprawdziłam swojej półki na lubimyczytać.pl nawet nie wiedziałam, że tyle zdołałam przeczytać. A jakie są wasze wyniki? Napiszcie koniecznie komentarzu :)

18 komentarzy :

  1. Gratuluję wyniku! Ja w marcu przeczytałam 5 książkę :) Z twoich przeczytanych książek chciałabym sięgnąć po "Dziesięć poniżej zera", a "Powiedz wreszcie prawdę" już do mnie idzie :)
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zeszłym miesiącu tyle samo przeczytałam :D

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Niezły wynik, u mnie było nieco gorzej, bo miałam sporo rzeczy na głowie, mam nadzieję, że teraz to trochę nadrobię :D
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym miesiącu pewnie wiele nie przeczytam :(

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Najciekawiej zapowiada się Ostatni raz, gdy rozmawialiśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest to ciekawa książka, jednak niestety miała parę wad :/

      Usuń
  4. Piękny stosik! ;) Sama chcę się w końcu zabrać za "Dziesięć poniżej zera" :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    oliviaczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba haha :D Co do "Dziesięć poniżej zera" to bardzo polecam :)

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  5. Czytałam "Polska odwraca oczy" oraz "Ostatni raz, gdy rozmawialiśmy". Zaczytanego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jednak nie wiem czy będzie taki zaczytany :( Raczej wkuwany XD

      Usuń
  6. Bardzo ciekawi mnie "Dziesięć poniżej zera". Już mam ebooka, ale zanim za nią zabiorę muszę skończyć "Raczej szczęśliwy niż nie".
    Ja zrezygnowałam z "Dziesięć tysięcy słońc przed tobą", bo jakoś nie wierze w poprawę :P Pierwszy tom bardzo mnie rozczarował.
    Wszystkiego dobrego w kwietniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dosłownie manie, jeżeli chodzi o kończenie serii :D
      No i dziękuję!

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  7. Kocham 'Dziesięć poniżej zera' <3 Cudowna jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik! :D 8 książek to sporo, zważywszy że w dzisiejszych czasach ma się mało czasu na wszystko :)
    Pozdrawiam ciepło! :* Dolina Książek ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety czasem trzeba wybierać między sprawdzianem z historii, czy pracą a książką :(

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  9. Wspaniały wynik! Udało Ci się przeczytać naprawdę wiele ciekawych pozycji. Sama mam ochotę na "Polska odwraca oczy", bo słyszałam o tym reportażu wiele dobrego.

    Pozdrawiam i życzę zaczytanego kwietnia! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wybierałam starannie. A zbiór baardzo polecam.

      Pozdrawiam, miłego ♥

      Usuń