MID YEAR BOOK FREAK OUT TAG

Udostępnij ten post

Cześć! Dzisiaj mam dla Was Tag, którego zobaczyłam u Cat Vloguje. Bardzo mi się on spodobał, dlatego postanowiłam go zrobić u siebie i podsumować minione półrocze.

Najlepsza dotychczas przeczytana książka w tym roku

Pewnie nikogo nie zdziwię pisząc, że jest to „The Foxhole Court” Nory Sakavic. Książka ta, mimo spokojnej akcji wciągnęła mnie i zachwyciła. Pokochałam drużynę lisów, temperament zawodników oraz energie, jaką wkładają w grę.
Znalezione obrazy dla zapytania the foxhole court

Najlepsza kontynuacja, która ukazała się w tym półroczu

Jest to zdecydowanie „Mroczny duet”. „Okrutna Pieśń” była świetna, jednak jej kontynuacja jest jeszcze lepsza. Kate i August nadal nie mają łatwo, ciągle muszą walczyć z własnymi demonami oraz muszą nauczyć się zaakceptować prawdziwych siebie. Autorka w tej książce mówi o potworach, które siedzą w naszej głowie i które często nas ograniczają i zmuszają nas do robienia czegoś, co tak naprawdę jest wbrew nam samym.
Znalezione obrazy dla zapytania mroczny duet

Tegoroczna premiera, którą jeszcze nie przeczytałaś

Jest zbyt wiele takich książek, by wymieniać, dlatego podam jeden tytuł, który bardzo chciałam przeczytać – jest to „Wieża Świtu”, za którą na ten moment nie mogę się zabrać, jako że nie przeczytałam jeszcze dwóch poprzednich tomów.
Znalezione obrazy dla zapytania wieża świtu



Najbardziej wyczekiwana premiera drugiej połowy roku

Bardzo czekam na drugi tom serii All for the game, który podobno ma wyjść na jesieni. Niestety nie znam dokładnej daty premiery, mam jednak nadzieję, że jest to wczesna jesień, a nie późna.
Znalezione obrazy dla zapytania the foxhole court


Największe dotychczasowe rozczarowanie tego roku


Jedną z gorszych książek, jakie miałam w tym półroczu okazje przeczytać, jest „Naturalna kolej rzeczy”. Nie dość, że się na tym tytule rozczarowałam, to do tego bardzo się przy nim nudziłam. Powieść, która nie posiada nawet trzystu stron, ledwie przeczytałam w dwa tygodnie.
Znalezione obrazy dla zapytania naturalna kolej rzeczy

Książka, która była największym zaskoczeniem tego półrocza


Bardzo miłym zaskoczeniem był dla mnie drugi tom „Tysiąc odłamków ciebie”. Pierwszy był w porządku, jednak szału nie było, gdyż miał swoje wady. Za to drugi wciągnął mnie i zaciekawił. Szczerze powiedziawszy to po zakończeniu „Dziesięć tysięcy słońc nad tobą” miałam ochotę sięgnąć od razu po trzecią część.
Znalezione obrazy dla zapytania dziesięć tysięcy słońc nad tobĄ

Nowy ulubiony autor

Przeważnie nie czytam książek jednego autora w tak (dla mnie) krótkim czasie, dlatego ciężko mi kogokolwiek wybrać, ale jeżeli miałabym już znaleźć jakiegoś nowego ulubionego autora wybrałabym Leigh Bardugo. Prawdą jest, że po pierwszą książkę jej autorstwa sięgnęłam równe rok temu, jednak dopiero niedawno przeczytałam jej inną książkę, która nie była którymś tomem trylogii Griszy, a zbiorem opowiadań, gdzie tam spisała się równie świetnie, a więc mogę ją teraz oficjalnie zaliczyć do grona swoich ulubionych pisarzy.

Najnowszy fikcyjny książkowy mąż

Nie będę się tu wiele rozpisywać, powiem tylko, że jest to August z serii „Świat Verity”
Znalezione obrazy dla zapytania mroczny duet

Nowy ulubiony bohater.


Ciężko wybrać mi tylko jednego, ale na pewno będzie to Kate i August. Równie chętnie wymieniłaby wszystkich zawodników należących do drużyny lisów — zwłaszcza Neila, Matta i Andrew.
Znalezione obrazy dla zapytania mroczny duetZnalezione obrazy dla zapytania the foxhole court

Książka, która doprowadziła cię do płaczu

Nie jestem osobą, która często płacze przy książkach, ale smutno zrobiło mi się przy zakończeniu „Piątej Fali. Ostatniej gwiazdy” oraz łezka poleciała przy końcu „Mrocznego duetu”.
Znalezione obrazy dla zapytania mroczny duet

Książka, która doprowadziła cię do śmiechu

O tej powieści wspominałam całkiem niedawno, jest to „Jej wysokość P.”., która doprowadzała mnie do przeróżnych skrajnych emocji, w tym do radości i śmiechu. Nie zabrakło tam niezręcznych sytuacji, które często były w stanie mnie rozbawić.
Znalezione obrazy dla zapytania jej wysokośc p

Twoja ulubiona recenzja

Nie mam pojęcia, chyba takiej nie mam. Są te, które lubię bardziej i te, które lubię mniej. Zróbcie ten punkt za mnie i napiszcie mi, jaka recenzja/ post na moim blogu najbardziej Wam się spodobał/a :)

Najpiękniejsza książka


Hmm… Na pewno będzie to „Kirke”, ale nie mogę nie powiedzieć o „Geminie”, która co prawda jeszcze nie została wydana, ale niebawem (bo jeszcze w tym miesiącu) się to zmieni.
Znalezione obrazy dla zapytania kirke książkaZnalezione obrazy dla zapytania gemina moondrive

Książki, które musisz przeczytać przed końcem tego roku

Chciałabym przeczytać jeszcze raz pierwsze trzy tomy szklanego tomu, a następnie spróbować dokończyć tę serię, czytając wszystkie tomy i nowelki, jakie zostały wydane w Polsce.

8 komentarzy :

  1. Czytałam tylko "Naturalną kolej rzeczą" - straszliwie się wynudziłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy TAG, pierwszy raz go widzę. Większość z tych książek kojarzę, ale chyba żadnej nie czytałam :O
    Na pewno planuję "Jej wyokoś P." oraz "The Foxhole court".
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś uda Ci się je przeczytać i że Ci się spodobają!

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Czytałam tylko ,,Jej wysokość P." i była całkiem fajna na jeden wieczór :p W większości tego co przedstawiłaś to planuję je wszystkie przeczytać ^^

    Bardzo fajny tag <3 Sama muszę jakiś zrobić za niedługo, bo już dawno u mnie niczego takiego nie było, a uwielbiam je tworzyć i czytać u innych! <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób, rób :D Też je lubię, chociaż robię je bardzo rzadko.

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. "Kirke" jest zdecydowanie przepiękną książką ❤ Sama muszę się w końcu zabrać za "Wieżę świtu", zwłaszcza, że poprzednie tomy już dawno za mną. Wow, z tego co piszesz "Mroczny duet" to świetna książka. Muszę w takim razie zaopatrzyć się w pierwszy tom .
    Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj koniecznie! Nie dość, że w tej książce znalazłam świetne postacie, to do tego sposób w jaki Victoria Schwab pisze i opowiada tę historię jest cudowny ♥

      Pozdrawiam ♥

      Usuń